Reklamační řád

Milí zákaznici,

I když se snažím vyrábět svoje šperky, jak nejlépe umím, může se stát, že vám šperk nebude vyhovovat nebo přijdete na nějakou vadu či problém. Jak v tomto případě postupovat?

Vrácení zboží

  • Při nákupu na e-shopu máte ze zákona možnost šperk během 14 dní vrátit bez udání důvodu. Pokud se jedná o tento případ, prosím kontaktujte mne co nejdříve a šperk zašlete v balíčku viditelně označeném jako “vrácení zboží” na moji adresu Irena Šmérková, Sušilova 7, Brno 602 00. 
  • Šperk zasílejte jako pojištěné cenné psaní s Českou poštou (sama tuto službu používám a mám ji vyzkoušenou), případně kurýrní službou. 
  • Balíček musí obsahovat vrácené zboží včetně kompletního příslušenství, součástí, dárku atd.
  • Po přijetí a zkontrolování balíčku, že je vše v pořádku , zašlu peníze zpět na váš účet, ze kterého mi platba přišla. V případě, že ve vrácení budou spatřeny nedostatky (například chybějící příslušenství aj.) zkontaktuji vás telefonicky nebo emailem, abychom vše dořešili.

Práva z vad

  • Pokud po přijetí zboží zjistíte, že šperk má nějaké vady, zkontaktujte mne na email eire@elvenlune.cz. V předmětu emailu uveďte VADA: a její popis. V těle emailu pak uveďte podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo), číslo objednávky či platební doklad a dále svoji volbu způsobu vyřízení reklamace.
    • V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, máte právo požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Vzhledem k povaze zboží a ruční výrobě nelze vyrobit nové zboží zcela identické s původním zbožím. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu dané součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
    • Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu jeho součásti, máte i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě máte i právo od smlouvy odstoupit.
    • Odstoupíte-li od smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu. Na přiměřenou slevu máte nárok i v případě, že vám nebudu moci dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že nezjednám nápravu v přiměřené době, nebo že by vám  zjednání nápravy působilo značné obtíže.
  • Poškození či zničení zboží či ztráta jeho součásti v důsledku nesprávného zacházení není důvodem reklamace.
  • Reklamovaný šperk můžete následně zaslat jako pojištěné cenné psaní s Českou poštou (sama tuto službu používám a mám ji vyzkoušenou), případně kurýrní službou. 
  • Balíček musí obsahovat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství, součástí, dárku atd.
  • Reklamace vyřizuji bez zbytečného odkladu, nejpozději čak do 30 dnů ode dne jejich uplatnění. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. V případě oprávněné reklamace, má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši.

Nevhodný dárek, poškození a jiné

  • Pokud šperk máte delší dobu, ale z nějakého důvodu vám nevyhovuje nebo jde třeba o nevhodný dárek atd., napište mi prosím na email eire@elvenlune.cz a můžeme se domluvit na jeho vrácení a výměně za jiné zboží ve stejné cenové hodnotě.
  • Pokud se vám šperk ode mě nějak poškodí, potřebuje vyčistit nebo upravit, kontaktujte mě na email eire@elvenlune.cz. Ráda vám poradím, jak dál postupovat nebo vám mohu šperk sama vyčistit či opravit. Pokud se bude jednat o menší úpravu, provádím je bezplatně, u větších úprav se pak domlouvám individuálně. Na svoje šperky poskytuji celoživotní záruku, nebojte se na mě obrátit i po delší době. Cizí šperky neopravuji.

Šperky vyrobené na zakázku

  • Šperky vyrobené na zakázku mají speciální pravidla, nevztahuje se na ně tedy stejné pravidlo jako v bodě 1. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu hotová zakázka nevyhovuje, kontaktujte mě emailem a pokusíme se společně najít vyhovující řešení. Prosím, počítejte s tím, že dodatečné úpravy zakázkového šperku mohou být zpoplatněny – záleží na složitosti a množství úprav.